Case Study →

„Ja już po. A Ty?”

Brief

Ogólnopolska kampania społeczna „Ja już po. A Ty?” realizowana była w ramach projektu: „Promocja szczepień, utrzymanie funkcjonalności portalu informacyjnego dotyczącego szczepień – działania promocyjne i popularyzacyjne dotyczące szczepień ochronnych” w ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2021-2025.

Głównym celem działań komunikacyjno-promocyjnych oraz edukacyjno-informacyjnych było osiągnięcie kluczowych założeń kampanii tj.: zachęcenie Polaków, szczególnie młodzieży i młodych dorosłych, do udziału w programie szczepień przeciwko COVID-19, a także edukacja społeczeństwa w zakresie korzyści wynikających ze szczepień ochronnych obowiązkowych i zalecanych. Działania te realizowane były poprzez prowadzenie wielotorowych aktywności przy użyciu nowoczesnych środków przekazu tj.: strona internetowa, social media, współpraca z influencerami, kampania display oraz kampania w mediach tradycyjnych.

Social media marketing


Działania w mediach społecznościowych w ramach kampanii „Ja już po. A Ty?” były prowadzone na portalach: Facebook, Instagram, YouTube. Wpisy publikowane były cyklicznie, aby zapewnić ciągłość komunikacji oraz utrzymać stałe zainteresowanie odbiorców grupy docelowej i budować ich zaangażowanie. Przygotowywane publikacje były różnorodne zarówno pod kątem treści, jak również grup docelowych.

Strona internetowa

Szczepienia.Info to strona o charakterze edukacyjno-informacyjnym skierowana do wszystkich osób, które chcą zdobywać rzetelne informacje na temat szczepień ochronnych, w tym także do lekarzy. Podczas współpracy strona była stale rozwijana o nowe treści, a także udoskonalana pod kątem technologicznym, by dotarcie z wiedzą do odbiorcy było szybkie, intuicyjne oraz przy zastosowaniu najnowszych trendów i technologii. Prowadzone były działania pod kątem bezpieczeństwa strony, zmniejszenia współczynnika odrzuceń, uatrakcyjnienia podstron dla określonych grup oraz poprawy wskaźników zaangażowania użytkowników.

Kampania w mediach konwencjonalnych

Przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej w mediach konwencjonalnych miało na celu szerokie dotarcie do grup docelowych, wzrost wiedzy i zaufania, zmiany myślenia i postawy wobec tematu szczepień, a przede wszystkim zachęcenie do odwiedzenia strony Szczepienia.Info jako wiarygodnego źródła informacji. Zrealizowany i wyemitowany został spot radiowy, spot telewizyjny oraz ogłoszenia reklamowe w prasie.

Kampania display

Kampania display należy do najbardziej popularnych sposobów komunikacji w Internecie z potencjalnymi odbiorcami marki czy promowanej idei. Zrealizowana została tak, by zachęcić odbiorców do podjęcia określonego działania tj.: wejścia na stronę Szczepienia.Info. Dzięki temu działaniu osiągnięte zostały cele:

zwiększenie zasięgu komunikacyjnego strony Szczepienia.Info oraz pozycjonowanie strony jako wiarygodnego źródła wiedzy. Kampania zyskała większą skuteczność, dzięki różnorodności form, a także zastosowaniu różnych kreacji graficznych i publikacji w różnych serwisach internetowych.

Influencer marketing

Współpraca z influencerami jest jednym z najważniejszych marketingowych trendów, który pomaga budować ogromne zasięgi oraz zapewnia dotarcie do grupy docelowej, dlatego do promocji strony Szczepienia.Info zostali zaangażowani wybrani influencerzy, których głównym celem przekazu była popularyzacja szczepień przeciw COVID-19 i przekierowanie do wiarygodnego źródła tj.: Szczepienia.Info. Wśród influencerów znaleźli się: Sylwia Lipka, Matura to bzdura, Karol Kuter „Dealereq”.

Kontakt

Skontaktuj się z nami:

Grupa Artemis Sp. z o. o.

Telefon:
+48 690 544 069

E-mail:
info@grupaartemis.pl

ul. Fabryczna 9 lok. 3
00-446 Warszawa

Administratorem danych osobowych jest Grupa Artemis Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie 00-446, przy ulicy Fabrycznej 9 lok. 3, tel. 690 544 069, info@grupaartemis.pl Podanie danych jest dobrowolne i jest warunkiem udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie, a ich niepodanie uniemożliwi udzielenie odpowiedzi. Dane będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora) oraz marketingu (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora). Dane będą przechowywane do czasu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych. Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.

Zaufali nam m.in.:

Jesteśmy tu dla Ciebie.

W obliczu COVID-19 w naszej Agencji pracujemy w pełni zdalnie. Działamy regularnie. Jeśli obecna sytuacja w jakikolwiek sposób wpłynęła na Twoją firmę pomożemy w zakresie zarządzania marketingowego lub usług konsultingowych. Skontaktuj się z nami - jesteśmy do Twojej dyspozycji.